V pátek 6. 4. k nám zavítala paní lektorka ze Státního zdravotního ústavu. Pro děti měla připravené tři bloky zaměřené na prevenci úrazů.  Žáci si během skupinové práce připomněli, jaká nebezpečí na ně mohou číhat doma, ve škole, při sportu a jak jim lze předcházet. Své znalosti si mohli ověřit v soutěži „Riskuj bezpečně“.  Během zajímavého povídání a plnění úkolů si také vyzkoušeli své dovednosti a znalosti v situaci, ve které museli zavolat pomoc člověku, který nedýchá, a sami se museli ujmout role zachránce, který provádí resuscitaci. Děti se do všech aktivit zapojily s plným nasazením. Věřím, že se budou snažit úrazům předcházet, a pokud se dostanou do situace, při které je třeba pomoci, nebudou váhat ani minutu.                                   Tř. uč. P. Němcová

3.třída- první pomoc
3.třída- první pomoc
3.třída- první pomoc

V letošním školním roce žáci 2., 3., a 4. třídy zahájili dne 5. dubna plavecký výcvik ve Žďáře nad Sázavou. Od dubna do června budeme jezdit každý čtvrtek do plaveckého bazénu, kde se budeme učit základy různých plaveckých stylů. Děti si dnešní den velice užily, už se moc těší na další lekce. 

Plavání 2.,3.,4.třída
Plavání 2.,3.,4.třída
Plavání 2.,3.,4.třída

Zápis 2018

Pokud se nemůžete k zápisu dostavit, informujte se u vedení školy o náhradním termínu.

Všechny potřebné formuláře vyplní rodiče u zápisu. Pro usnadnění průběhu zápisu lze zápisní list vyplnit předem. K vyzvednutí bude na borských miniškoličkách 15. 3. a 10. 4. nebo je ke stažení zde.

Ve středu 28. 3. 2018 se družstvo žáků 5. třídy ve složení Zdislava Ambrožová, Simona Havelková, Tomáš Kučera a Martin Homola zúčastnilo oblastního kola vědomostní soutěže Všeználek ve Velkém Meziříčí. V konkurenci 12 družstev z okolních základních škol se jim podařilo dosáhnout nejvyššího bodového zisku 51 bodů a postoupit tak do okresního kola ve Žďáře nad Sázavou. 

K dosaženému úspěchu blahopřejeme a přejeme hodně úspěchů v okresním kole.

První jarní den se čmeláky

Projektový den probíhal ve spolupráci našich dvou nejmladších tříd. Cílem bylo rozšířit a upevnit znalosti o jarní přírodě a světě čmeláků, o kterém se ve srovnání se včelím, hovoří méně.

1. blok Žáci pracovali ve smíšených skupinách a převážně s textem, skládali loto s matematickými příklady, ze kterého jim při správném řešení vyšel odpovídající obrázek. Vyposlechli čtenou pohádku o probuzení čmeláků po zimě, představili si, jak spí sami a pak už hledali v textu jak spí čmeláci.  Poté společně pomocí pětilístku a doplňujících otázek reflektovali a zapisovali, co již věděli a co nového se o čmelácích dozvěděli.

2. blok Po zhlédnutí jednoho dílu z večerníčku o včelích medvídcích a protažení, následoval zpěv písně, po které se třídy rozdělily a každá ve svojí učebně začaly tvořit. Děti z první třídy se pustily do tvorby čmeláků a druháci přichystali jarní louku. Práci jsme uzavřeli společnou fotografií a vystavením konečného výrobku na chodbě 1. stupně.

p.uč. M.Chalupa, M.Weihöferová

1.,2.třída-projektový den ČMEL...
1.,2.třída-projektový den ČMEL...
1.,2.třída-projektový den ČMEL...